Voting

Monday, May 23, 2011

fun post!!

Betul ke benda ni?
aku un x tau..each person have their own character rite..
tapi aku suke bace or amik quiz p'snaliti ni..
hilgkn bosan mmg berbaloi..ade org kate colour mlmbgkn p'badi ssorg itu..
ye ke, aku un x pasti cuma mayb ade  yg btul n salah..
let see it..


PERSONALITI MENGIKUT WARNA KEGEMARAN
Biru – setia,murah rezeki, tingi kemahuan, berterus terng,jujur, pemaaf tetapi tegas.
Biru Muda -  rendah diri,tenang,suka mengalah,bijak, suka berkorban untuk orang lain.
Ungu– murah hati,lapang, inisiatif, tak suka diperintah, kurang beremosi,bijak namun kurang berjaya.
Hijau – damai, tidak suka kecoh,gemar berhias,patuh agama,kolot dan teguh.
Kuning – gemar membaca, suka ilmu, cerdas,tekun,tabah.
Merah – berani,emosional,tamak,suka bersantai.
Hitam – murung, suka mengelamun, menggoda, suka mengumpat, tenang, sabar tetapi suka memberontak.
Putih – tidak berprasangka,jujur, peramah, sopan, rendah diri, suka menolong.
Coklat – keibuan, halus budi pekerti, sopan, berhati hati, rendah diri.
yg aku highlight kat ats tu warna fav aku..brown blue black..hehehe.semua intial b..stlh aku examine,kite xleh p'cye 100%..bagi aku de yg same ngan psnaliti aku..hahaha..nak tau ke yg mane? xyah lar ye..sape yg tau aku nie cmne tau lar mne yg btol atau tidak..hehehe..

bye2..wassalam

No comments:

Post a Comment